poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Cześć :)

Witam,
Prawdopodobnie zastanawiasz się w jakie miejsce trafiłeś... Otóż zdradzę ci sekret:
Jesteś na moim blogu
A kim ja jestem?
Jestem Żabą.
A dokładniej Rzekotką Drzewną.
A na blogu będę polecać Wam różne filmy, książki, piosenki, itp.

W sumie to ciekawi mnie jak tu trafiłeś...

_________________________________________________________________________________

Dziś chciałabym Wam polecić książkę pt. "Koniec Wieczności" Isaaca Asimova. Ciekawy tytuł, nieprawdaż? Łatwo się domyślić o czym jest - o podróżach w czasie. Mężczyzna pracujący dla organizacji zmieniającej Rzeczywistość (o której inni ludzie nie wiedzą) zakochuje się w dziewczynie, w której nie miał prawa się zakochać - dziewczynie z Czasu (czyli żyjącej poza organizacją). Miłość potrafi zmusić człowieka do rzeczy, których nie ośmieliłby się zrobić w innej sytuacji... Bardzo podobało mi się zakończenie książki, które dość mocno zaskakuje. Zachęcam do lektury :D
_________________________________________________________________________________

Tak btw to będę podpisywać się R. D.
_________________________________________________________________________________


Do zobaczenia w następnym poście - R.D.

                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pierwszy post, czyli jak sie nie przywitac.

Rip moja umiejętność pisania postów, już chyba zapomniałam jak działa klawiatura... No ale kiedyś trzeba. Witam, witam, o zdrowie pyt...